Take-Two-topchefen Strauss Zelnick har endnu en gang slået fast, hvornår vi efter alt at dømme får Rockstars Grand Theft Auto VI at se, og han har samtidig sat tal på, hvor meget spillet reelt er bagefter tidsplanen. Grand Theft Auto VI har på nuværende tidspunkt haft tre udgivelsesvinduer: en foreløbig tidsramme i 2025, en konkret dato i maj 2026 og nu endelig den 19. november 2026.
Det ser ud til, at den officielle linje holdes fast - i hvert fald for nu. I et interview med David Senra bekræftede Take-Two-CEO Strauss Zelnick nemlig, at spillet udkommer den 19. november. Da Zelnick blev spurgt ind til de mange udsættelser af udgivelsesdatoen, indrømmede han: "I think we're about 18 months behind the original date. Not much more than that."
Når man tænker på, at et spil er så langt bagefter tidsplanen, ville endnu en forsinkelse kunne skade hypen omkring Grand Theft Auto VI. Men i betragtning af den enorme forventning, der omgiver spillet, kan man være sikker på, at uanset hvornår det udkommer, vil folk flokkes om at købe det. Der går i øvrigt rygter om, at forudbestillingerne går i luften hvilken som helst dag nu, så vi krydser fingre for en ny trailer eller noget andet, der kan få datoen den 19. november til at føles lidt mere virkelig.
Take-Two: "Grand Theft Auto VI er 18 måneder forsinket lige nu"
Originalquelle: www.gamereactor.dk →