Travis Knight: Hvis Masters of the Universe får en oppfølger, "vil She-Ra spille en stor rolle"
Premieren på Masters of the Universe er rett rundt hjørnet, og vi vil nok en gang bli tatt med til Eternia for å følge He-Man og vennene hans i deres kamp mot den onde Skeletor. Vi vet at mange av de kjente og kjære figurene kommer til å dukke opp, men en som ikke er bekreftet ennå, er Princess of Power, He-Mans søster She-Ra.
Hun ble introdusert noen år etter He-Man og Masters of the Universe for å lokke flere jenter til å følge eventyrene, og brakte mye frisk energi til serien i form av nye venner og fiender. Hvis She-Ra faktisk er med i filmen, så skal regissør Travis Knight, teamet hans, de andre skuespillerne og Amazon MGM Studios ha kudos for at de virkelig har klart å holde på en hemmelighet i disse lekkasjetider. Hvis hun derimot ikke er med, er det bare et spørsmål om tid før hun dukker opp i en oppfølger.
I et intervju med GamesRadar + hadde Knight dette å si om saken da han ble spurt om She-Ra :
"Jeg kan si veldig lite om She-Ra. For meg har She-Ra alltid vært en stor del av Masters-verdenen, og en stor del av Adams historie. Hvis vi er heldige å få fortelle flere historier i dette universet, kommer She-Ra til å spille en stor rolle i fremtiden."
Med mindre det viser seg å bli en fullstendig flopp for He-Man og vennene hans, kan vi nok trygt anta at Amazon MGM Studios allerede har begynt å skissere en oppfølger. Og når det skjer, vil She-Ra mest sannsynlig dukke opp i en hovedrolle.
Microsoft spør Xbox-fansen hva de vil ha, og får et rungende "Eksklusiver" til svar
Det begynner å føles som om vi annenhver dag får noe nytt og publikumsvennlig fra den nye Xbox-sjefen, Asha Sharma, og denne tirsdagen er intet unntak (seriøst, denne artikkelen er en uke gammel og begynner allerede å føles utdatert). For noen timer siden ble det kunngjort via Xbox Wire at Microsoft nå lanserer "et nytt sted for å samle inn tilbakemeldinger og gjøre dem mer synlige", en slags digital forslagskasse, om du vil.
Premisset for Xbox Player Voice-initiativet er at du skal kunne gi uttrykk for dine meninger om ulike emner, og at det ikke bare skal føles som å rope ut i det tomme rom, men at tankene dine faktisk skal bli hørt. Tanken er at du skal kunne :
Etter at tjenesten hadde vært oppe og gått i fem timer, hadde tusenvis av spillere allerede delt sine tilbakemeldinger og begynt å stemme på fellesskapets topprioriteringer for Xbox, der det første punktet neppe vil overraske noen, bortsett fra kanskje Microsoft :
Klikk på denne lenken hvis du vil si din mening om hva Xbox (eller XBOX, som Microsoft nå vil at vi skal skrive) bør prioritere fremover.
Microsoft fragt Xbox-Fans, was sie wollen, und erhält ein klares "EXKLUSIVES" als Antwort
Es fühlt sich langsam so an, als würden wir jeden zweiten Tag etwas Neues und Publikumswirksames von der neuen Xbox-Chefin Asha Sharma bekommen, und dieser Dienstag bildet da keine Ausnahme (im Ernst, dieser Artikel ist schon eine Woche alt und wirkt schon veraltet). Vor ein paar Stunden wurde über Xbox Wire angekündigt, dass Microsoft nun "einen neuen Ort startet, um Ihr Feedback zu sammeln und sichtbarer zu machen", eine Art digitale Vorschlagsbox, wenn man so will.
Die Grundidee der Xbox Player Voice-Initiative ist, dass man seine Meinung zu verschiedenen Themen äußern kann und dass es sich nicht nur wie Schreien ins Leere anfühlen sollte, sondern dass die eigenen Gedanken tatsächlich gehört werden sollten. Die Idee ist, dass Sie in der Lage sind:
Nachdem der Dienst bereits fünf Stunden laufen war, hatten bereits Tausende von Spielern ihr Feedback geteilt und begonnen, über die wichtigsten Prioritäten der Community für Xbox abzustimmen, wobei der wichtigste Punkt wahrscheinlich niemanden überraschen wird, außer vielleicht Microsoft:
Klicken Sie auf diesen Link, wenn Sie Ihre Meinung dazu teilen möchten, was Xbox (oder XBOX, wie Microsoft uns jetzt schreiben möchte ) künftig priorisieren sollte.
Washington Nationals ban spectator over white nationalist ‘Save America’ banner
Banner was unveiled during Sunday’s game
Suspects fled the stadium after incident
The Washington Nationals have identified at least one person who will be banned from the ballpark after a banner promoting a white nationalist website was unfurled in the crowd during Sunday’s game.
A team spokesperson also said the Nationals are coordinating with District of Columbia police on an investigation.
Continue reading...